#Kia Ceed Servis
Kullanım kolaylığıkonusunda ise şehiriçinde yeterli görüş açılarına sahip ve aracın bittiği yerler net bir şekilde kestirilebiliyor. Ayrıca direksiyon konfort moduna alındığında o kadar yumuşak ve rahat oluyor ki 2 parmakla paralel park bile yapabilirsiniz. Yeterli sayıda saklama alanı mevcut. Göstergeler çok şık ve rahat okunuyor. Aynı şekilde yol bilgisayarı da rahat okunuyor ve kullanılması kolay. Ses sistemi ve kilma kontrolleri de gayet başarılı ve rahat. Bagajda bulunan 12V çıkışı sevdim. Diz mesafesi sınıf liderliğine oynuyor. Bagaj hacmi ise 380 litre ile sınıf standartlarına göre baya bir geniş. Ayrıca bagaj tabanının altındaki pratik gözleri de çok beğendim. Koltuklar asimetrik (1/3 - 2/3 oranlarında) katlanma özelliğine sahip.
Güvenlik konusunda ise 5 yıldız kervanına katılıyor Cee'd. Ayrıca bütün donanım seviyelerinde güvenlik ekipmanları standart durumda. Bu sayede 5 yıldızı her anlamda hak ediyor. Fren hissi çok iyi ve frenler başarılı seviyede. Tek eleştirilebilecek yanı güvenlik konusunda sürücü diz hava yastığı gibi yenilikçi özellikler sunamaması olabilir ancak standart ekipmanlarda yüksek puanla 5 yıldız almasına yetmiş o yüzden güvenlik konusunda bir zaafı yok diyebiliriz.
Hyundai , i30 , Kia Cee'd , Kia Cee'd test , Kia Cee'd yorumlar , Peter Schreyer, procee'd , Testler , Tıkırtı
Bugün size Kia Cee'd den bahsedeceğim. Kia Cee'd ilk olarak 2006 yılında Kia'nın Avrupa'ya dönen yüzünü göstermesi açısından önemliydi. Şuan satışta olan Cee'd ise 2012 yılında piyasaya çıkan yeni model. Daha önce Kia Sportage testinde belirttiğim gibi Kia'da inanılmaz bir yükseliş söz konusu özellikle Kia'nın tasarım şefi görevine getirilen Peter Schreyer'den sonra. Kia Sportage'ın ardından Kia Cee'd de bu yükselişin izlerini arayacağım bu testimde. Ayrıca günümüzün en büyük problemi olan ikiz kardeşler arasında ne fark var onu arayacağım ve neden i30 değil de Cee'd seçmeliyiz buna cevap arayacağım. (Bildiğiniz üzere i30 ve Cee'd arasında bir kardeşlik durumu söz konusu. Altyapı ve motorları ortak kullanıyorlar.). Hemen testimize geçmemiz gerekirse aracımız otomatik şanzımanlı 1.6 CRDİ dizel motorlu Concept Plus donanım seviyesine sahip bir model
Güvenlik konusunda ise 5 yıldız kervanına katılıyor Cee'd. Ayrıca bütün donanım seviyelerinde güvenlik ekipmanları standart durumda. Bu sayede 5 yıldızı her anlamda hak ediyor. Fren hissi çok iyi ve frenler başarılı seviyede. Tek eleştirilebilecek yanı güvenlik konusunda sürücü diz hava yastığı gibi yenilikçi özellikler sunamaması olabilir ancak standart ekipmanlarda yüksek puanla 5 yıldız almasına yetmiş o yüzden güvenlik konusunda bir zaafı yok diyebiliriz.
Hyundai , i30 , Kia Cee'd , Kia Cee'd test , Kia Cee'd yorumlar , Peter Schreyer, procee'd , Testler , Tıkırtı
Bugün size Kia Cee'd den bahsedeceğim. Kia Cee'd ilk olarak 2006 yılında Kia'nın Avrupa'ya dönen yüzünü göstermesi açısından önemliydi. Şuan satışta olan Cee'd ise 2012 yılında piyasaya çıkan yeni model. Daha önce Kia Sportage testinde belirttiğim gibi Kia'da inanılmaz bir yükseliş söz konusu özellikle Kia'nın tasarım şefi görevine getirilen Peter Schreyer'den sonra. Kia Sportage'ın ardından Kia Cee'd de bu yükselişin izlerini arayacağım bu testimde. Ayrıca günümüzün en büyük problemi olan ikiz kardeşler arasında ne fark var onu arayacağım ve neden i30 değil de Cee'd seçmeliyiz buna cevap arayacağım. (Bildiğiniz üzere i30 ve Cee'd arasında bir kardeşlik durumu söz konusu. Altyapı ve motorları ortak kullanıyorlar.). Hemen testimize geçmemiz gerekirse aracımız otomatik şanzımanlı 1.6 CRDİ dizel motorlu Concept Plus donanım seviyesine sahip bir model
Leave a Comment